Heeeeeeeeey :)

Heeeeeeey bu bloğu okuyan neşeli insanlar! :P
Bu blog Sue Vanillé tarafından bir kitabın eleştirmen sayfası olarak açılmıştır.
Tüm hakları kilitli sandıklarla saklıdır. Saygı duyunuz.
Cici bici yorumlar yapınız, baştan sağma okumayınız.
İyi günler dileriz !

30 Mart 2010 Salı

Merhaba! :P

Tamam başlıyorum!
Bu benim üçüncü blog denemem!
Diğerlerinden daha başarılı olacağına inanarak yazıyorum bu bloğu çünkü diğer bloglarda yazdığım denemelerimi yayınlamıştım...
Fakat bu sefer farklı olacak.
Ben Su. İstanbulda yaşıyorum ve bir yazar olmak için çalışıyorum. Beni bu kadar tanımanız yeterli.

Size kitabımdan bahsedeceğim.
İlk önce bir günü anlatmak istedim, tek başıma sıkıldığım bir sevgililer gününde bir yazı yazdım. Konuyu gerçekten benimsedim ve yazının başarılı olduğunu fark ettim. Ancak daha fazla ilerlemeye niyetim yoktu.
Sonradan okulda Teknoloji Tasarım dersinde öğretmenimiz bizlere kitap da yazabileceğimizi söyledi. Benimde aklıma ilk olarak önceden yazdığım bu yazı geldi!
İsmi Sevgililer günüydü ve sevgililer gününde eski sevdiği çocuk için yakışıklı sevgilisini terk eden bir kızı anlatıyordu.
İlk önce yazımın mutlu sonunu değiştirdim, sonrada başka fikirlerim, rüyalarım ve farklı denemelerimle birleştirdim. Ortaya çok güzel bir Roman Denemesi çıktı. Şimdi severek yazdığım bu kitap hala yazım aşamasında.
Yazarken yaşadıklarımı, yazacaklarımı unutayım ve birkaç kişide yazarken neler olduğunu görsün diye bir blog açmaya karar verdim...

Kitabımı okumak istiyorsanız; yazımının bitmesini ve basım olayının halledilmesini beklemek zorundasınız. Çünkü kitabımı bastırmayı ve ünlü olmayı gerçekten istiyorum ve birkaç sorun çıkmaması için internete koymuyorum.

Şimdilik bu kadar yeter!
Okuyanları seviyorum ! Beni sevdiğinizi biliyorum !
XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder